fredag 3 oktober 2008

Höstkul i skogen

Oj i dag var det en roligt promenad i skogen, vi tog en lång promenad och matte lade några spår, inte så långa för vi har inte gjort de så många gånger, men det är såå ROLIGT. Matte trodde inte att jag skulle kunna koncentera mig på att spåra hennes spår utan bara nosa på vilda djur, de kan jag redan! I dag var Aska med och fick prova hon också, men hon änna tog snabbaste vägen till målet och gjorde inte som man ska....
Sen så kastade vi pinnar tillsammans och en av pinnarna hamnade i en vattenpöl, och jag som hatar vatten, gav mig sjutton på att den där pinnen skulle bara upp ur vattnet. Efter en hel del trixande så fick jag tag i pinnen i det stora vattendraget, blev lite blöt i skägget bara...


Filmen är lite åt fel håll, men ni får vrida på huvudet....*hehe*

Inga kommentarer: