lördag 19 januari 2008

Kan hundar flyga...?

- Jag har idag provat en grej jag har funderat på en längre tid. Matte har väl undrat lite vad det är jag har tränat när ja de senaste alltid har öronen uppåt när hon ska ta kort på mig. Det är helt enkelt flygträning som har bedrivits. I dag var det halvt storm ute och det var kallt som attans, vi vände i skogen för de var änna lite väl svaj på granarna runt om oss. Ja ja men vi hamnade istället på en liten kulle för fotografering och då så tänkte jag att nu är det dags att testa flygkunskaperna! Nedan ser ni bildbevis, måste tyvärr göra er besvikna genom att säga att de inte fungerade...



Nu ligger jag i kökssoffan istället och sover, kanske dröms det om flygturen som inte blev, inte i dag... men skam den som ger sig.

2 kommentarer:

Månskensbonden sa...

Hallo, det där har jag med försökt mig på. Med tanke på att jag är en papillon tyckte jag det borde gå men tyvärr inte! Vi ses! Fossey

Anonym sa...

123