onsdag 13 februari 2008

Lär mig stadslivet - The hard way

Måste erkänna att jag blev riktigt rädd i dag... är ju inte uppvuxen i staden och har inte sett allt som finns där. Mycket är roligt och framför allt de finns lite fler hundar att titta på och lukta efter. I dag så tog vi en lång morgonpromenad och vi traskade över en bro, sen fick matte för sig att vi skulle stanna på den där läskiga bron lite för hon skulle ta kort på ett hus. Det var högt upp men jag vågade mig fram till kanten och titta ut lite, när ja stod där så började det skaka och det LÄT högt, jag blev LIVRÄDD och la mig ner i fall att bron skulle rasa. Matte fattade inte allvaret och stod bara kvar och tog kort på monstret som kom, de var en spårvagn sa hon... -Ok, har åkt ett sådant monster en gång men aldrig sett en under mig!!! Lär mig nya saker varje dag här som ni märker. I kväll var vi hos mattes kompis på middag de var trevligt och ja fick slicka skålen med marängswiss! MUMS!